Mūsu treniņnometnes unikalitāte un specifika:
Nometne „Resurss” ir komunikatīva atbildības, autonomijas, spējas strādāt komandā apmācība (sadarboties, lai apspriestu, atrisinātu konfliktus), attīstītu pārdomas (izpratne par jūsu jūtām, uzvedības motīviem, spēju analizēt un plānot savu rīcību) un pašprezentācijas prasmes (prezentēt savu darbu, izteikt savu darbu, izteikt savu darbu) atzinums). Mums ir svarīgi attīstīt arī interesi par bērniem, interesi par dzīvi un mācībām, veidot izglītības un erudīcijas vērtību.
Lai sasniegtu šos mērķus, ir svarīgi dzīvot kopā un disciplīnu — kā rīkojumu un drošības ķīlu. Tā kā bērni nepatīk darīt to, ko pieaugušie liek viņiem ievērot citu cilvēku noteikumus, pirmās pāris dienas viņi paši nāk klajā ar noteikumiem un pārbauda tos un sevi par spēku. Mūsu nometnes noteikumi nav aizliegumu saraksts, bet gan pareizu darbību sistēma, kas palīdz mums harmoniski un labi dzīvot kopā!
Augoša augšanas neatņemama sastāvdaļa ir izpratne par nepieciešamajiem pienākumiem, ko bērni paši formulē, izvēlas un veic. Katram bērnam ir arī iespēja būt galvenajam, atbildīgajam un kontrolējošam, kas attīsta sociālo stāvokli un pašapziņu!
Vakara psiholoģiskie loki, kur bērni mācās izteikt savas domas un jūtas, atrisināt konfliktus, slavēt viens otru, kā arī individuālas un grupu spēles un uzdevumus, veicina komunikācijas prasmju attīstību un spēju sadarboties.
Mācību nometnes panākumiem svarīga ir katra bērna uzticības atmosfēra, adaptācija un iesaistīšanās kopīgā ilgumā, izmantojot padomdevēju un spēļu psiholoģisko pieeju. Atzīmju sistēma ļauj mums veidot un nostiprināt vēlamo uzvedību, saglabāt konkurences garu un solidaritāti, attīstīt savstarpēju palīdzību un solidaritāti bērniem.
Veselā ķermenī, veselā prātā, un tas prasa ikdienas shēmu, vingrinājumus, sportu un neveselīgu pārtiku. Kluso laiku pieprasa arī nometnes vecākie dalībnieki, jo diena ir pilna ar notikumiem, un jums ir nepieciešams personisks laiks, lai atpūstos, lasītu, domātu un būt vienatnē ar sevi. Un, lai veiktu augstas kvalitātes vingrinājumu, jūs varat saņemt «marķieri», un bērniem ir iespēja paši veikt šādus vingrinājumus, kas viņiem patīk vairāk! Sporta spēles un releji vienmēr ir! Četras maltītes un braucienu trūkums uz veikalu novērš saindēšanos un atbilst augošā organisma vajadzībām. Tas palīdz nodrošināt bērna fizisko attīstību un veselību.
Diversificēta attīstība un pašizpausme. Programmu veido sporta spēles, rokdarbu un mākslas darbnīcas, teātra izrādes, viktorīnas erudīcijai, spēles sadarbībai un savstarpēja palīdzība. Tas palīdz bērniem parādīt dažādas puses, parādīt savas zināšanas, mācīties kaut ko jaunu no citiem, veido objektīvu pašcieņu.
Mūsu mērķis ir mācīt bērna neatkarību, atbildību par viņu uzvedību, sadarbību, atbilstību noteikumiem un komunikācijas un uzvedības normām, veidot atbilstošu ilgtspējīgu pašcieņu, zinātkāri un veicināt veselīgu dzīvesveidu.
Dažas grūtības, ko bērni pārvar mūsu nometnē:
Nometnē daži bērni pirmo reizi tikās ar nepieciešamību mainīt savu ierasto uzvedību, lai iegūtu to, ko viņi vēlas, piemēram, viņiem ir jāmācās sarunāties, nevis rīkoties, neklausīt vai šantažēt.
Arī daudziem bērniem ir grūti klausīties citus, izteikt savas domas un jūtas ar vārdiem (nevis ar dūriem), analizēt, kas noticis, un izdarīt secinājumus. Lai attīstītu šīs svarīgās prasmes, katru dienu mēs veicam „apļus”, kur bērni mācās sevis izpratni, pašizpausmi un sadarbību. Šīs noderīgās prasmes, ko bērni atved mājās!
Aktīvā kopīgā aktivitāte, kurā apmācību nometnes dalībnieki nonāk lielākajā daļā laika, veicina gan draudzības veidošanos, gan pastāvīgu berzi, konfliktus un bērnu līgumus. Bērni ir spiesti mācīties sadarboties un apspriesties, un tas, kā mēs visi zinām, dažreiz nav vienkāršs process. Mūsu nometne ir 100% dzīva komunikācija, kur bērni, pārvarot grūtības, iemācās būt draugiem un sadarboties!
Neatkarība un atbildības attīstība ne vienmēr var būt jautri process. Sākot ar to, ka bērni mācās dzīvot bez saviem vecākiem (rūpēties par sevi, pārvarēt skumjas mājās, risināt sarežģītas situācijas, konfliktus utt.), Beidzot ar atbildību par citiem, kad nepieciešams organizēt ne tikai sevi, bet arī palīdzēt citiem. Bērniem, kuri nav pieraduši, nezina, kā nav “nogatavojušies”, tas var radīt emocionālas un uzvedības grūtības, un viņiem ir nepieciešams papildu atbalsts no vecākiem !!! Galu galā, sēžot mājās pazīstamā vidē, kur nav prasību un brīvais režīms, vai pat labāk — planšetdators, ir daudz vieglāk un vispirms pievilcīgāks. Tomēr mūsu nometnes priekšrocības un ieguvumi ir jūtami ilgi, un sadarbības un neatkarības prasmes paliek mūžīgi!
Vairāk nekā 50% bērnu atgriežas mūsu nometnē nākamajā sezonā, daži nāk pie mums vairākus gadus pēc kārtas. Vairāk nekā 80% vecāku augstu novērtē mūsu darbu un bauda izmaiņas, kas notikušas ar mūsu bērnu Resursu nometnē ilgu laiku.
VADĪTĀJI

Levikins Vadims
Galvas centrs. Sertificēts neiropsiholoģiskās sensorotomijas korekcijas treneris, TURUS-PLUS programma, centra psihologs, personīgās izaugsmes eksperts, vecāku un bērnu attiecības. Pieredze kopš 2000. gada. Veselības psiholoģijas maģistrs. Es esmu viens no Resursu mācību nometnes idejas dibinātājiem. Kā bērns es biju nometnēs vairākas reizes, un man tas nepatika !!! Iespējams, tas ir daļēji iemesls, kāpēc man ir īpaši svarīgi palīdzēt bērniem pielāgoties, iepazīties, nodrošināt, ka ikvienam ir vienādas tiesības un pienākumi (atbilstoši vecumam un spējām), radot uzticības un sadarbības atmosfēru! Nometne man ir bērnu neatkarības un augšanas iespēja. Man ir ļoti svarīgi, lai bērni mācītos sazināties, runāt par sevi, kļūtu neatkarīgāki un būtu atbildīgi par saviem vārdiem un darbiem. Es patiešām novērtēju spēju vienoties, konsekvenci, jēgpilnību un centību, un to, ko es mācu bērniem mūsu mācību nometnē.

Ekaterina Chernikova.
Administratora centrs “Resurss”. Programmas “Eureka” koordinators, bērnu resursu nometnes „Resursu” organizētājs, vadošie psiholoģiskie semināri, psiholoģijas maģistrs. Nometne man ir daļa no dzīves, kas notiek citā režīmā. Palielinātas intensitātes, aktivitātes un komunikācijas režīmā! Galu galā, tikai nometnes stundā katru rītu iekasē ēdienu, stingri ievērojot ēdienkarti, ir klusa stunda !!! Un tikai šeit ir tik daudz dzīvu, sirsnīgu komunikāciju un reālu dzīvi! Un tomēr bērni ir visvairāk pateicīgi klienti, jo tikai viņi ir tik patiesi aizvainoti, dusmīgi, laimīgi, mīlēti, gaidījuši un spējīgi jautri! Mūsu nometnē mēs mācām bērnu atbildību, autonomiju un spēju pārrunāt, un viņa mācās no bērniem interesēties par visu, kas notiek, tūlītēju attieksmi un spēju redzēt labu mazās lietās. Nometnē es esmu mājās vingrojumiem, sporta un jautrām spēlēm. 24/7 kontaktpersona saziņai ar vecākiem. Es nodarbojos ar nometnes dzīves organizatoriskajiem jautājumiem. Un katru dienu es uzlādēju ikvienu ar pozitīvu un labu garastāvokli!

Елена Цифаркина.
Работаю вожатой с 2010 года. По образованию журналист. Основная работа – корреспондент на телевидении.
Летний лагерь – это моя жизнь. Это энергия, которая заряжает эмоциями и впечатлениями на весь последующий год. Лагерь – это то место, куда хочется вернуться и откуда не хочется уезжать. Я все детство провела в лагерях и, став уже взрослой, не смогла расстаться с этой привычкой. Мне нравится проводить время на воздухе играя с детьми, мне нравится видеть как они взрослеют, принимают свои первые решения. Лагерь «Ресурс» абсолютно особенный, я никогда не видела такого подхода в других местах. Здесь не просто пытаются занять ребенка на время смены, здесь учат думать, отвечать за себя, реагировать на различные ситуации, здесь учат жить. Я сама, приезжая и встречаясь с «новенькими» и «старенькими» детьми, учусь каждый год.
Дети удивительные! Они всегда искренние, с горящими глазами, всегда готовые поддержать друг друга и старших. Каждый год с каждым ребенком я заново учусь общаться и разговаривать, вспоминаю, какого это быть невзрослой, и как важно позволить им быть детьми. «

Мартин
Магистр в сфере организационного менеджмента и управления
образовательным процессом. На данный момент преподаю английский язык в
частном колледже в Испании и подготавливаю студентов к языковым экзаменам в академии Кембриджского университета. В основном, специализируюсь в работе с детьми подросткового возраста, но при этом работаю как в сфере дошкольного образования, так и со взрослыми. Свободно владею английским, русским, латышским и испанским языками, опыт работы с детьми более 6 лет. За это время успел поработать в школах, колледжах, академиях и летних лагерях в Риге, Мадриде, Аликанте и Севилье. И вот этим летом я снова буду работать в летнем лагере Ресурс.
Но почему Ресурс?
Все просто, потому что тут работают честные, порядочные люди, которых я
считаю профессионалами своего дела. Я ценю креативный подход, продуманность,
последовательность и целесообразность всех действий, в результате чего дети
чувствуют себя счастливыми и хотят вернуться назад. Для меня, как педагога и
вожатого, нет ничего лучше, чем ощущение благодарности и признания со стороны
детей и их родителей за проделанную работу, именно это и мотивирует работать дальше, лучше и больше.